هایدگر رو که دیگه میدونی کیه؟

آخ

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۶ ق.ظ

نه گله‌ای دارم نه مزاحمتی. جز اینکه درد و بلات بخوره تو سر من. اگر به جای تو تمام رنج‌های عالم رو بکشم مفیدتر نیست؟ امروز رفتم جیگرکی‌ای که اولین بار رفتیم تا مخم رو بزنی. شیطون وروجک. پیرمرده نگران گوشیم شده بود. میخواستم ازش بپرسم شما این آقا جو گندمی که زیاد میاد پیشتون رو ندیدید جدیدا؟ بعدش رفتم اگزیت. عین اولین روز قرار. میخواستم همونجایی بشینم که نشسته بودیم. ولی پر بود. رفیق دوست دختر سابقت رو دیدم. میخواستم ازش بپرس ندیدیش جدیدا؟ هی بهش نگاه کردم. یارو فکر کرد عاشقش شدم. شایدم شدم. دلیل کافیمم اینه که با تو عکس داره.

دور سرت بگردم. خوب باشی همیشه. 

  • نرگس سبز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی