هایدگر رو که دیگه میدونی کیه؟

تو بگو ابر بباره، به حرف ما که گوش نمی‌ده

سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳ ق.ظ

دور سر خودم بگردم! که تنهام. و چیز جدیدی نیست. با علیرضا رپ میکنم. فری استایل. کارم خوبه. استادا اعتصاب نکردن. فقط به دل بچه‌ها نمیان کلاس. وضع مملکت خرابه. میترسم. دوست صمیمیم رو از دست دادم. خودم کرم ریختم. وقتی گفت میشه یه زحمت بدم؟ گفتم نه ببخشید. اونم به تیریش شنل ملکه‌ایش برخورد. فکر کرده منم مثل بقیه‌ام. خایمال پروره‌. از پس پروروندن من برنیومد. ریدم بهش. دلم براش تنگ نشده با اینکه از دستش دادم. دلم برای تو ولی هنوز تنگه. از بهار پارسال دل بی‌صاب من برای تو تنگه عزیزجان. کاش انقد عاشقت نبودم. کاش کلا انقدر عاشق نشم تو زندگی. به قرآن سهم نصف کره زمین رو من در این حس خوردم. زمین خوردم. مچاله شدم. اگر عاشق نشدید احتمال بدید این بار و عذاب گنده به جای شما رو کول من افتاده. کاش بهت بگم به درک. دلم دوست پسر میخواد. کف خونه وحید پخش میشم و داد میزنم دلم دوست پسر میخواد. وحید بهم میخنده. خواهرم یه شب از اینکه دوست پسر ندارم واقعا غصه خورد. چی شد زندگی انقد بد شد؟ دور خودم بگردم! که هنوز تنهام. هنوز گاهی توی وبلاگم مینویسم. وبلاگ چی بود راستی؟ شماها زنده این؟ کسی صدای منو میشنوه؟ ازتون خواهش میکنم رفتید بیرون به ساچمه نخورید. به باتوم نخورید. اگرم پسر قشنگی بودید که از هنر سرش میشه، و از فلسفه، و از ادبیات، بیاید منو بغل کنید. من دختر خوبیم. کمبود محبت دهنم رو سرویس کرده. کاش حداقل روزبه میومد پیشم. ولی رفیق شفیقش رو بیشتر دوست داره. خونه مهسا از خونه من بزرگ تره. حق میدم. راستی کل امروز منتظر بودم مهسا مسیج بده بگه بیا اینجا. یه روز خودکشی میکنم. این مغز، شبیه مغزایی شده که یه روز خودکشی میکنن.

مملکته داریم؟ زندگی داریم؟ یه دوست پسرم نداریم...

  • نرگس سبز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی